Bate Vantu. Sau nu prea mai bate. Sta la frig. De ce? Nu ma prea preocupa.
Daca mi-e mila de pagubitii FNI? Sincer, nu. Deloc. Nu prea am cum sa am sentimente de compasiune pentru indivizi care sperau sa li se cotopeneasca lei intre ei in camera de perversiuni a FNI, in ideea ca se vor reproduce la nesfarsit si ei vor fi bogati doar masturbandu-se mental la vederea rezultatului nemuncii lor. S-a spart prezervativul, s-au scurs leii, i-a luat Vantu. Nu ma intereseaza nici cine e Popa. A stat pitit, s-a pupat pe cioc cu sovu’, treaba lui.
Ca a venit, ca n-a venit, ca a fost adus, ca n-a fost adus, don’t give a flying shit about it.
Pe mine ma distreaza transcrierile convorbirilor telefonice. Pe langa culoarea limbajului, pe langa derapajele pidosnico-poetice ale interlocutorilor si dincolo de amanuntele legate de cisterne si de ierburi, ce mi-a atras atentia a fost nivelul intelectual al celui care a facut transcrierea.
Vantu detine un vizajez, asa am inteles din presa, ca doar toti jurnalistii astia competenti care au preluat stenogramele, din foame de senzational, nu s-au mai preocupat sa le citeasca. Si ce e si mai frumos, televiziunile care fac rating din chestia asta au facut si un joc misto, pe roluri, cam ca la serbarile alea de la gradinita, cand aia mici invata pe de rost ce au de zis, fara sa mai conteze daca are sens sau nu ce zic. Cam asa e cu pasajul urmator, cu vorbe in vant. Sau de vant:
„Soluţia pe care o AM VIZAJEZ eu, prietene, este să nu-i mai dai nici 5 bani.” Asa apare transcrierea convorbirii respective pe toate agentiile de presa.
Nu e minunat? Nu primim noi educatie prin media? Nu primim noi tot ce ne dorim din presa? Nu ne mangaie noua ochii si orechilii chestiile de genul asta, crimele de la ora 5, viitorul presedinte soricel si mamaia Urania? De ce sa fugim? Incet nu putem sa mergem? Sa o luam usor catre prosteala, sa ne ducem s-o pupam pe bot, ca poate asa o sa ne doara mai putin.
Eu propun sa i se ia lu’ Vantu vizajezu’ asta, sa nu-l mai lase sa umble cu nici un vizajez, never ever. Asta cand se joaca cu vizajezu’, e prapad.

Pentru vecina Marieta de la 3: stiu ca nu intelegi nimic si ca ti-ai dori si tu un vizajez, sa-l pui pe teveu langa pescarul chinez si balerina cu mana stanga ciobita si reatasata cu super-glue, dar am o veste trista. Nu e se mai gaseste vizajez pe nicairea, cica ni l-au furat francezii. Nu cred ca o sa gasesti chestia asta in integramele in care rupi pixu’n doua, asa ca ia de-aici:
anvizajá vb. tr. A lua în considerare. (< fr. envisager)