Azi m-am trezit devreme, mi se misca patul. Vreo 10 secunde, cam asa. Cica a fost cutremur. E bine ca a fost cutremur, ca altfel m-as fi gandit ca e de la vecinul de deasupra. Dar el are 70 de ani, ar fi fost imposibil.
La varsta asta doar Marmureanu mai poate. E dat naibii mosul asta. S-a pensionat dar continua. E pe deviza aia cu “ai castigat, continua! n-ai castigat, continua!”. In Romania nu mai exista alti seismologi. E Marmureanu, unicul si irepetabilul senil vopsit.
Dupa ce ne-a amenintat cu iminenta unui cutremur mare rau, de-o sa ne faca praf de nu ne vedem, dupa care blocurile vor sta invers, sprijinite doar pe antenele de bulgari, ca va fi apocalipsa damboviteana, ca.. si ca… si ca… si ca…
Marmureanu s-a sucit: Vrancea toarce! Mai domnu’ sef, matale sigur te pricepi la chestia asta? Nu ziceai ca ne trosneste bubuiala? Acum toarce? Matale esti seismolog? Sau matzolog?
Mai devreme l-am vazut la TV, zicea ca ei(iata, avem o sansa, sunt mai mult seismologi), la nivelul lor de competenta/expertiza/valoare, nici nu prea mai baga in seama cutremurele astea de 4-5 grade, ca le studiaza p-alea grele… cum ar veni, ei sunt un fel de Barcelona, care ia bataie de la Vointa Sibiu, ca erau jucatorii prea concentrati la sesiunea de autografe.
Un sfat pentru domnul in cauza: pentru binele familiei dvs., incercati sa evitati pariurile sportive, loteria, jocurile de noroc etc. Ar fi pacat sa-i lasati pe drumuri.
Concluzie: m-am cutremurat, dar mi-a trecut. Vrancea toarce. Miau!

Sfarsit. Continua!