Poveste bazata in principal pe hearsay, n-am asistat la faza asta, dar sursele sunt cat se poate de plauzibile
Ca tot omul care vrea o masina buna, un prieten se hotaraste sa mearga in Germania, the land of SH cars si se intoarce cu un A4. Nu, de data asta nu din hartie. O masina in toata regula, station wagon, bine intretinuta, bine dotata, toate bune pan-aici. De fapt pana se intalneste cu un prieten de-al lui, posesor de Bora. Se urca omul in masina, si-ncepe: ia uite, ceasurile de bord sunt ca la Bora, lumina la parasolar ca la Bora, cheie ca la Bora…
Ce poti sa zici in astfel de situatii?
Ai dreptate prietene, chiar mi-a zis ala de la care am luat A4: Dom’le, masina n-are nicio problema, dar vreau sa-mi iau o Bora, ca am avut inainte de asta si tare mult mi-a placut! : )))

Treaba e ca uneori ni se pare ca suntem tot, si chiar daca exista un altul un pic mai bun si constientizam asta, tot o sa zicem: „da-l ma in gura ma-sii! N-are tot doua maini si doua picioare?”
Ba da, dar nu scurte si boante ca ale tale!