Cand intru in bloc, ma uit in cutia de scrisori, sa vad daca am primit ceva. Asta pentru ca acum avem cutii de scrisori. Pana acum vreo cativa ani toate scrisorile se puneau la avizier. Daca aveai noroc, le si gaseai.
De cand ne-am civilizat, a dat norocul peste noi: in fiecare zi o mana criminala ne umple cutiile postale cu pliante. Mobila, detergent, bormasini, lustre, pizza, haine xxl (aici m-au cam nimerit, recunosc:p), absolut orice. De la o fila, la 20-30 de pagini de inutilitati. Ma gandesc cat ii costa pe astia care fac pliante toata smecheria? Cat costa hartia, printul, distributia? Cat costa tot?…
Daca mi-ar pune fiecare cate 1 leu in cutia postala si mi-ar lasa un biletel (acest leu vine de la firma X), m-as uita cu placere in cutia postala, as fi si bogat si, poate, din bun simt sau din curiozitate, le-as face si o vizita, sa vad cine mi-a dat leul.
P.S.: nu fiti idioti, traim in tara in care oamenii se bat pe veioze si pungi de cafea. Chiar e nevoie de atata maculatura?