O ciocolata cu care am crescut s-a dus dracu’. Comentariile sunt de prisos, gasiti suficiente pe site-ul lor, la „opinia romanului”
Mesaj: știm cate ceva despre stele. Le avem pe steag, am trimis oameni pe luna. Am înlocuit steagul romanesc cu cel american. Acum si romanii pot sa strălucească

Mesaj: steagul romanesc a fost înlocuit cu cel american. Pentru cine? Pentru tine, ca sa-l mănânci oriunde in lume si sa fii mândru

„Cele trei culori de pe ambalaj au fost inlocuite cu simbolul american, spiritul national perimat a fost dat la o parte de cel liber, neinfrant si plin de oprimism, exprimat in „visul american”

Noul Rom este un brand care intinereste de dragul tau, care impune respect, mandrie, eliberare, spirit democratic. Noul Rom este actual, conectat la valorile tale, parte din cultura urbana. Noul rom este asa cum iti place: indraznet!” sursa: http://www.noulrom.ro/

nu ma intereseaza ca e sau nu rasist, ca e sau nu defaimator, ca e intr-un fel sau altul. Sper sa fie doar o campanie soc si sa revina rapid la ce a fost ciocolata asta pana nu demult. Senzatii tari, romanesti, mi se parea un slogan mult mai bun.

Iar daca nu, ce sa zic, ma apuc de cultura urbana pe care o invocati si devin indraznet, cum ziceti ca vi s-a facut voua batonasul, si zic asa:

daca asa vreti voi, sa vi-l bagati in cur, cu tot cu stele si cu colturile lor, sa va zdreleasca pana va dau lacrimile, pana va sar ochii, sa manance si zburatoarea aia de pe ambalaj oleaca de viziune publicitara romaneasca. Dupa care puteti sa luati si stripes-urile si sa faceti pe fachirii, sa inghititi amblaje pana plezniti de indigestie, pana dati in ocluzie intestinala, cacacioase creaturi.
Vis american? Hai sictir!