N-am zis-o eu, doar ce am vazut la TV chestia asta. Si nu mi s-a parut deloc stupida. Sau poate putin, dar nu vreau sa recunosc… ok, fie, e proasta rau.
Nu stiu la ce se poate gandi cineva cand aude chestia asta, dar este vorba despre garantia de 7 ani pentru autoturismele KIA. Suna ca o p…, nu? NU??? Sau cu un slogan pentru una…
…dar na, sloganul asta l-au gasit ei: „O garantie mai lunga e mai buna decat una mai scurta”.
Cred ca Base moare de ciuda si o sa scoata volumul doi de la „Iarna nu-i ca vara”. Sau e mandru de noii adepti ai filozofiei lui de viata.
In incheiere, permiteti-mi ca, atat in numele colectivului, cat si al meu personal, sa va comunic concluzia unui grup de cercetatori de la universitatea X din a)Marea Britanie; b) SUA; c) Germania (alegeti voi, toti au zis acelasi lucru, am citit eu in Libertatea, chiar langa reclama asta la KIA) :
„Exista posibilitati care se poate si posibilitati care nu se poate”

Pentru o masina precum KIA, atat s-a putut. Si un scurt